ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ 1, 2, 3, ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΙΣΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ 4, 5 ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2/3 ΣΕ ΜΗΚΟΣ ΤΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ 1, 2, 3 ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ 6, 7 ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΙΣΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ 1, 2, 3 ΚΑΙ ΤΟ 1⁄2 ΤΗΣ 4, 5 ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΙΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΣΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΧΡΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.e5-esy.gr/.../to-kathe-symbolo-tha-apoktisei.../