''ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ''
Η συμφόρηση των πλοίων σε πολλά μεγάλα και κύρια λιμάνια παγκοσμίως ώθησε τους χειριστές φορτίων να αναζητήσουν γρήγορους τρόπους ώστε να φορτώσουν και να αποστείλουν τα εμπορεύματα μέσα από τις φραγμένες αρτηρίες του παγκόσμιου εμπορίου.
Το Bloomberg News παρακολουθεί τη δραστηριότητα των πλοίων στις ίδιες περιοχές για μια χρονική περίοδο. Αυτή η ανάλυση μπορεί να βοηθήσει στο να δείξει πού αντιμετωπίζει μεγαλύτερο πρόβλημα η παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Η Νότια Καλιφόρνια παραμένει ένα χάος, με τουλάχιστον 79 πλοία να περιμένουν να ξεφορτώσουν στο Λος Άντζελες και στο Λονγκ Μπιτς, το μεγαλύτερο συγκρότημα εμπορευματοκιβωτίων στην Αμερική.
Στο δεύτερο μεγαλύτερο σημείο αγκυροβολίας της Ασίας, το Χονγκ Κονγκ-Σεντζέν, ο αριθμός των πλοίων ήταν 221 — 30 περισσότερα από τον μέσο όρο, ενώ ο μικρότερος νότιος γείτονάς του, Qinzhou, είδε ένα πιο μέτριο υψηλό 10 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά την ίδια περίοδο μελέτης.
Η Σιγκαπούρη, η οποία υποχώρησε από το υψηλό της Δευτέρας των 53 πλοίων αναμονής, είχε 17 περισσότερα πλοία από ό,τι συνήθως, δημιουργώντας ποσοστό συμφόρησης 48,2%, ή 10,5 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από το μέσο όρο. Στη γειτονική Μαλαισία, το Tanjung Pelepas είδε την συμφόρηση πλοίων να εκτινάσσεται κατά 30,5 μονάδες πάνω φτάνοντας στο 57,1% και στο Port Klang αύξηση 7,5 μονάδων στο 37,1%.
Ο αριθμός των πλοίων στα ανοιχτά της Σαβάννα της Τζόρτζια, του τέταρτου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο από τις 4 Οκτωβρίου. Το Charleston είχε 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αναμονή και το Fort Lauderdale 10.
Ο συνδυασμένος κόμβος των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, το Jebel Ali και το Ντουμπάι, σημείωσε τον υψηλότερο αριθμό από τον Απρίλιο έως τον Νοέμβριο με 55 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με την κυκλοφοριακή συμφόρηση να φτάνει στο 22,2%, πολύ κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 32,8%.
Το λιμάνι του Πειραιά συνέχισε να σημειώνει νέα υψηλά, καθώς τα 29 πλοία που καταμετρήθηκαν στο αγκυροβόλι του ξεπέρασαν τον αριθμό νωρίτερα αυτή την εβδομάδα κατά ένα.
ΠΗΓΗ : e-nautilia.gr
Ορατός ο κίνδυνος μιας νέας παγκόσμιας διατροφικής κρίσης
ελλείψει εργατικών χεριών και προβλημάτων στις μεταφορές (παρότι στην επικράτειά υπάρχουν εκατομμύρια άνεργοι πολίτες )
Σύμφωνα με το εμπνευσμένο σχέδιο των παγκοσμιοποιητών πρέπει να συνηθίσουμε στις διάφορες κρίσεις
Όλα εξελίσσονται όπως αυτο χαράχτηκε στο great reset ζώντας μέσα στην υγειονομική κρίση ήδη διαισθανόμαστε την ενεργειακή ακολουθεί η επισιτιστική
Όλα αυτά μας βρίσκουν σε μη και με , σε μαγαζιά χωρίς μπόλι ,και μαγαζιά με μπόλι όταν ολοκαθάρα φαίνεται ότι μας θέλουν χωρίς μαγαζιά φτωχοποιημένους
Μας θέλουν Χωρισμένους για να μπορούν με άνεση να περάσουν
το δόγμα του σοκ !
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΗΤΟΙ!!!
Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΑ-ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ